trollresan.blogg.se

Bloggen handlar om min resa med ett oväntat resesällskap, min bröstcancer.

Berörd

Publicerad 2017-07-03 13:18:36 i Allmänt,

Visst blir man berörd av nyheten om Michael Nyqvists sjukdom och bortgång. I en ålder som borde vara hans bästa, slår den djävulska sjukdomen till. Ingen kan känna sig säker. Inga garantier kan lämnas för undvikande av denna sjukdom. Den slår till när som helst och mot vem som helst.

När livet borde innehålla så kallad "egentid", barnen är vuxna och utflugna. Ekonomin har några goda och stabila år. Barnens vuxenliv och yrkesval följs från sidan av. Runt knuten väntar kanske barnbarn.

Då finns den där, djävulens obarmhärtiga sjukdom.

Vila i frid, Michael.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-03 20:15:34

Det är bara så ledsamt. Har svårt att släppa det, känner en slags sorg... Han var mitt uppe i livet..

Svar: Ja så förfärligt ledsamt.
Trollis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trollis

Jag är mamma, farmor, svärmor och matte. Sjuksköterska till yrket.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela